dijous, 14 de gener del 2016

LA BOSSA GROGA

A partir d'avui començareu la lectura d'una nova història, La bossa groga. Us hem preparat un joc sobre races de galls i gallines, aprofitant que al llibre hi apareixen un gall comú i un de lluita com a personatges. Quan hagueu resolt les 12 imatges, entreu un comentari al bloc però sense la solució per no facilitar la feina dels altres companys i porteu a la biblioteca les vostres respostes. Si heu fallat alguna, us direm quina i podreu demanar pistes a través del bloc.


26 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola Paula,
    el núm. 4 té a veure amb una comunitat d'Espanya, gairebé l'has encertat!
    La núm. 11 és incorrecta. Una de les dues paraules té a veure amb un color.

    ResponElimina
  3. ok dema passo a buscar el full a la biblio?

    ResponElimina
  4. pero com pot ser que tingui malament la 11 si escric el nom a internet i em surt la mateixa imatge????

    ResponElimina
  5. Hola soc Paola les tinc totes menys la 9, podeu donar una pista?
    Ah, i la 3 em surt amb Español la tradueixo es que sino no em cap.
    La 11 l'he fet amb la Paula i quan fiques aquell nom de gallina surt la mateixa foto!!!!!!!!
    Ja us portaré el full dissabte

    ResponElimina
    Respostes
    1. Paola, la n. 9 és molt castellana i la n. 3 va en català...

      Elimina
  6. i la 11?
    Que li passa?
    Ho esque la paula ho tenia amb masculi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al blog no ho fico ja us ho dire despres!!!!
      ahh i canvieu l'hora del blog que no son les 5!!!!

      Elimina
    2. Gràcies, Paola, per l'avís! Hora canviada!!!

      Elimina
  7. vale la 9 ja la tinc
    Tanqeu al mitgdia?
    Porto el paper a les: 14:45????

    ResponElimina
  8. ja les tinc totes!!! i si, marcava una hora falsa! posava que havia enviat al comentari a les 8h del mati!? soc la paula. et porto el full dema segurament

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Hola Paula,
    quan vulguis pots passar per la biblio per portar-ho.
    Fins aviat

    ResponElimina
  11. Hola em podeu donar pista de la numero 10?????

    ResponElimina
    Respostes
    1. La primera part fa referència a un color i la segona correspón a una ciutat belga.

      Elimina
  12. La Paula i jo som les uniques que alimentem el blog!!!!

    ResponElimina
  13. soc la paula: seguramemt dillunsub

    ResponElimina
  14. Jo ja ho he portat a la biblio i m'heu dit que estava be :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) jijijijijijiji a soc la paula

    ResponElimina
  15. Ja ho he acabat!!!!!
    Bueno fa dies pero mai men recordo de portaro

    ResponElimina
  16. hola soc la silvia que em podrieu dir una pista de la número 8 sisplau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest gall és d'origen francès i també s'anomena "daurada".
      A veure si hi ha sort!

      Elimina