dilluns, 3 de novembre del 2014

EL MEU CARRER

Hola, nois i noies, juguem a endivinar carrers d'Alpicat. Completeu els espais en blanc i sabrem on viuen tots els companys.

_ _ R _ I _ A      _ E _     _ _ U

_ R _ _ _S S _ _     _ _ N _     _ A _ T _ _ E _

_ A _ _     F _ _ N C _ _ C

_ L _ _ S     _ O _ _ A _ Y _

_ _ E _ _ A

_ O _ _ R

_ _ R _ A     _ A _ X _

_ O _ P _ _     _ _ B _ A

E _ _ I _     _ R _ _ A _ _ S

D _     _ L _ _ I _ G

_ _ S _ _ N     _ I _ _ O

_ _ M _ _ S     D ' _ R _ E _ _

_ _ R _ _ O _

23 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. ja us he enviat un correu elctronic, ja direu si ho tinc be

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. jo tambe que m'ho oblidat de dir-ho

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Hola, sóc l'Andrea, he anat a la biblio i només tinc malament un carrer.

    ResponElimina
  9. ja m'han dit que ho tinc bé!!!!

    ResponElimina
  10. Soc la Gal·la i ja he enviat les respostes. Ara a esperar que estiguin totes bé!!!!

    ResponElimina
  11. Hola, soc la Mireia i ja m'han dit que les tinc totes correctes.

    ResponElimina